Marvel Guardians of the Galaxy DLSS ve Ray Tracing'i Destekleyecek

Marvel Guardians of the Galaxy DLSS ve Ray Tracing'i Destekleyecek

Bugün NVIDIA ve Square Enix Marvel's Guardians of the Galaxy'nin lansman sırasında (26 Ekim'den itibaren) PC'de DLSS desteğine ve ışınmeli yansımalara sahip olacağını açıkladı.

Eidos-Montréal Kıdemli Yapımcısı Olivier Proulx şunları söyledi: "Marvel's Guardians of the Galaxy orijinal hikaye anlatımı ve heyecan verici tek oyunculu oynanışı keskin bir estetikle birleştiriyor.

Işınme ve NVIDIA DLSS'nin eklenmesiyle PC oyuncuları bu çarpıcı evrenin görsellerinin keyfini daha da yüksek performansla çıkaracaklar." dedi.

RTX 3080 grafik kartıyla çalışan PC'de çekilen yeni Marvel's Guardians of the Galaxy fragmanına aşağıdan göz atabilirsiniz.

's Guardians of the Galaxy NVIDIA'nın bugün Gamescom 2021'de sürekli büyüyen DLSS ve ışınme uyumlu oyun listesinin bir parçası olarak duyurduğu birçok oyundan sadece biri.
Marvel Guardians of the Galaxy
Marvel Guardians of the Galaxy
Dying Light 2: Stay Human'ın böyle bir listede olacağını zaten biliyorduk ancak Techland olay için yepyeni bir tanıtım fragmanı paylaştı.

Render Direktörü Tomasz Szałkowski şunları söyledi: "NVIDIA ile olan ortaklığımız Dying Light 2 oyuncuları için sürükleyici içgüdüsel bir deneyim yaratmamıza yardımcı oldu.

Işınme affetmeyen virüslü dünyamızın gerçekçiliğini artırırken NVIDIA DLSS görüntü kalitesinden ödün vermeden büyük bir performans artışı sağlar böylece manzarayı kateden hiçbir ritmi kaçırmazsınız."

'in sonlarında piyasaya sürüleceği doğrulandı.
'ın geliştiricileri oyunun ışınmeli yansımaları ışınmeli gölgeleri ışınmeli küresel aydınlatmayı ve NVIDIA DLSS'yi içereceğini duyurdu.
'e kadar artırdı).