Neon Giant The Ascent için yepyeni bir yama yayınladı. Sürüm notlarına göre 6 Ağustos Güncellemesi Ray Tracing performansının yanı sıra genel DX12 performansını da iyileştiriyor.
Ayrıca bu yama NPC’lerin yüklenmesini iyileştirir ve düşük kaliteli PC’ler için bir CPU performans modu getirir. Ek olarak kaydetme dosyalarının bozulabileceği durumları atlatmak için yeni bir sistem sunar. Ayrıca çok sayıda çökmeyi de düzeltir.
Her zaman olduğu gibi oyunun bulunduğu Steam ve Microsoft Store’u güncellediğinizde yeni güncellemeniz otomatik olarak inecektir. Aşağıda güncellemenin detaylarına ulaşabilirsiniz.
The Ascend 6 Ağustos Güncelleme Notları
Performans
- Işınme ile birlikte DX12’de performansı artırmak için düzeltmeler.
- Oyunculara Not: Güncellemenin ilk çalıştırılışında siz oynamadan önce bir miktar önbelleğe almanın gerçekleşmesine izin vermek için Ana Menüye yüklemede 20-25 saniyelik bir ‘bekleme’ olacaktır. Bu tek seferlik bir olaydır.
- Işınme artık Windows Mağazasında Oyuncular tarafından kullanılabilir.
- NPC’lerde iyileştirilmiş yükleme
- Düşük kaliteli PC’ler için CPU performans modu
Stabilite
- TÜM Platformlarda hem Tek Oyunculu hem de İşbirliğinde çok sayıda ‘tek seferlik’ çökme vakası düzeltildi. (diğer bazı durumlar devam ediyor bir sonraki güncelleme için bunları çözmek için çok çalışıyoruz).
- Oyuncu 1 ve Oyuncu 2’nin belirli menülerde denetleyici odak sorunlarına sahip olduğu Yerel İşbirliği düzeltmeleri.
- Hem yerel hem de çevrimiçi Coop’un kararlılığını artırmak için denetleyicilerin bağlantısını keserken yapılan düzeltmeler 3 Oyuncunun yeni bir oyuna başlamasıyla ilgili sorunlar ve internet bağlantısı kararsız hale geldiğinde düzeltmeler de dahil olmak üzere çok sayıda başka kilitlenme düzeltmesi yapıldı.
- Görev 12’nin sonunda belirli durumlarda siyah bir ekranın görünmesi sorunu düzeltildi.
- Oyun oynadıktan sonra bazen Ana Menüye dönmenin çok uzun sürmesine neden olan bir sorun düzeltildi.
- Ayrıca Sunucu Taksiyi kullandıktan sonra Müşterinin oyuna katılması için Alan yüklemesinin daha yavaş olmasıyla ilgili sorunlar da düzeltildi.
- Online Coop’ta bazı Silah çoğaltma sorunları düzeltildi.
- İstemcilerin Ana Bilgisayara bağlanmada sorun yaşadığı Platformlar arası hotjoining ile ilgili bazı sorunlar düzeltildi.
İlerleme Kaydetme
- Kayıt dosyalarının bozulabileceği durumları aşmak için yeni bir sistem tanıtıldı.
- Coop’ta Sunucunun oyundan ayrıldığı durumlara yönelik düzeltmeler İstemcinin ilerlemesini kaybetmesine neden olabilir.
- Coop’ta Oyuncuların belirli durumlarda ilerleme engelleyicilerle karşılaşabileceği durumlara yönelik düzeltmeler.
- Ayrıca bir Ana Bilgisayarın bağlantısı kesildikten sonra bir Müşterinin öğelerinin ayrılma sorunu düzeltildi.
- Bir İstemcinin devam eden bir oyuna etkin olarak katılırken bağlantısını kaybetmesine neden olan bir sorun düzeltildi.
Oynanış
- Yanlış koşullar altında Ana Görev ve Yan Görevin kilidini açabileceğiniz bir Başarı sorunu düzeltildi.
- Görev 2’deki ‘Öğütücüye Git’ sırasında görev hedefinin güncellenmemesi sorunu düzeltildi.
- Birden fazla patronun ortaya çıkabileceği sorunu düzeltildi. örneğin Papa Feral Megaracnoid (Spider Boss) Gun-Dolph.
- Casino Kurye Yan Görevleri 1 – 5’te bazen eksik NPC’ler nedeniyle ilerleyememeniz düzeltildi.
- ‘Karanlık At’ Yan Görevi için özel kamera düzeltildi.
- Ayrıca Stimtown’daki Barmen için özel kamera düzeltildi.
- NPC’nin korkmuş bir durumda kalması nedeniyle bazen ‘Kara At’ın tamamlanamaması durumu düzeltildi.
- Volatile Augmentation’ın tarafsızlarda kullanıldığında hiçbir etkisinin olmaması sorunu düzeltildi.
- Ayrıca bir Oyuncu öldükten sonra Hapishanedeki Siege Mech’in umutsuzluğa düşmesi sorunu düzeltildi.
- Bayinin Günlüğünü Ertele harita simgesinin beyaz bir kare olması sorunu düzeltildi.
- Seviye atladıkça daha güçlü hale getirmek için Pocket Mech minigundaki hasar ölçeklendirmesi düzeltildi.
- Yuvarlanırken belirli büyütmelerin kullanılmasına izin verir.
- Life Transfer Neutron Beam ve Overclock için dengeli maliyet/bekleme süresi/verimliliği
- PLUG Cyberdeck’in ICE 1’i kırmamasıyla ilgili sorunlar düzeltildi.
Çeviriler
- Doğru dil yerine İngilizce’nin görüneceği durumları ele almak için birçok düzeltme yapıldı.
- Çevirilerin kalitesini ve genel hata düzeltmelerini iyileştirmek için daha fazla çalışma devam ediyor.
- Japonca’da giriş ara sahnesinde metnin üst üste gelmesi sorunu düzeltildi.
Çeşitli Diğer Düzeltmeler
- Bazen Dreamworld’de düşman yokken SFX çekimlerinin duyulabilmesine neden olan bir sorun düzeltildi.
- Megaracnoid’i yendikten sonra ölüm ekranının SFX ve VO’nun yerini alması sorunu düzeltildi.
- Journal’da görünen Cyberdeck
- Haberler şimdi Taksi’de oynuyor
- Grafik menüsüne Film Gren düğmesi eklendi
- İstemciler için eksik olabilecek Dismemberer çekim SFX’i düzeltildi.
- Satıcılarda Otomatik Taret ve Cep Makinesi için sabit önmeler.
- Ayrıca Küme 13’ün Metrolink girişleri çarpışma kutusu düzeltildi.
- Çeşitli kullanıcı arayüzü düzeltmeleri.